Prodávat je lidské
Popis
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Autor | Daniel H. Pink |
Rok vydání | 2013 |
Číslo vydání | 1. |
Nakladatelství | Jan Melvil |
Edice | Žádná velká věda |
Překlad | Viktor Horák |
Počet stran | 256 |
Vazba | brožovaná |
Stav | dobrý, lehce ohnuté rohy desek |