Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, pátek: 10:00 - 17:00, sobota-neděle: zavřeno. Ve dnech 1.5. a 8.5. máme z důvodu státních svátků zavřeno.

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

 
 
Dostupnost Skladem
85 Kč    
Kód produktu 272231
Značka Sergio Zyman
Kategorie Management, obchod
 

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Zyman ukazuje, proč tradiční, jak říká, „voodoo“ marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali – jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačně orientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný.

Autor Sergio Zyman
Rok vydání 2005
Číslo vydání 1
Nakladatelství Management Press
Překlad Irena Grusová
Počet stran 214
Vazba Pevná laminovaná s obálkou
Stav poškozená obálka, mírně odřené rohy vazby