Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Popis
Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.
Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Zyman ukazuje, proč tradiční, jak říká, „voodoo“ marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali – jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačně orientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný.
| Autor | Sergio Zyman | 
| Rok vydání | 2005 | 
| Číslo vydání | 1 | 
| Nakladatelství | Management Press | 
| Překlad | Irena Grusová | 
| Počet stran | 214 | 
| Vazba | Pevná laminovaná s obálkou | 
| Stav | poškozená obálka, mírně odřené rohy vazby | 

 
     
     
     
     
    