Sleva 50% platí již jen do 1.5. (vztahuje se na všechny produkty kromě novinek). Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: Zavřeno. Upozorňujeme, že ve dnech státních svátků 1.5. a 8.5. bude prodejna uzavřena.

Intuitivní marketing pro 21. století

 
 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 65 Kč
Ušetříte 33 Kč (–50 %)
32 Kč    
Kód produktu 280400
Značka Miloš Toman
Kategorie Management, obchod
 

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, důkladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce
intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.

 
Autor Miloš Toman
Rok vydání 2016
Číslo vydání 1
Nakladatelství Management Press
Počet stran 163
Vazba brožovaná
Stav dobrý, mírně prohnuté desky